There's More To Love

Nederlandse eerste queer streetwearmerk gelanceerd: There’s More To Love

Bestel nu de eerste sweaters en T-shirts

Leestijd: 2 min

Liefde is nooit één verhaal. En soms is een kledingstuk precies genoeg om dat te laten zien. Dat is het motto van het nieuwe streetwearmerk There’s More To Love (TMTL), dat dit weekend is gelanceerd. Het is bovendien het eerste Nederlandse queer streetwearmerk en viert de liefde in alle vormen.

There’s More To Love (TMTL), het eerste Nederlandse queer streetwear kledingmerk, is op 30 november gelanceerd met een missie: liefde vieren in al haar vormen. Het merk is opgericht door de 55-jarige Helen van Meeuwen - de Jong en wil in een wereld die steedsharder lijkt te worden een tegengeluid bieden door mensen te inspireren zichzelf te zijn en elkaar te steunen.

TMTL

more than boy meets girl

Met kleding en de boodschap There’s More To Love Than Boy Meets Girl nodigt TMTL uit tot verbinding. TMTL laat zich inspireren door echte verhalen en werkt uitsluitend met mensen uit de community en allies – gewone mensen, die zichzelf durven laten zien, zonder masker, zonder script.

“Liefde is nooit één verhaal, en soms is een trui of shirt precies genoeg om dat te laten zien”, zegt Van Meeuwen - de Jong. “TMTL is ontstaan vanuit een droom om op een liefdevolle manier je stem te laten horen. Geen provocatie, maar verbinding om te tonen dat liefde in al haar vormen gevierd mag worden.”

lanceringsdrop

TMTL

TMTL werkt enkel met limited drops en pre-orders: elke editie wordt pas geproduceerd nadat de verkoop gesloten is. Geen overproductie, geen verspilling, maar wel eerlijke materialen en zorgvuldig werk. De kleding is gemaakt van biologisch en gerecycled materiaal, zonder ethische concessies te doen. De kleding is een eerlijk gemaakt stuk zachtheid dat je kunt dragen.

early access 

Early access members krijgen vanaf nu tot en met 6 december toegang tot de allereerste lanceringsdrop van There’s More To Love. De eerste drop bestaat uit twee sweaters (oversized en medium fit) en een T-shirt in twee kleuren, gezeefdrukt in Nederland. De sweater heb je voor € 99,99 in je bezit (early access € 79,99) het T-shirt voor € 69,99 (early access €49,99). Op 2 december start de officiële lancering.

over helen van meeuwen – de jong

Helen werkte jarenlang als directeur en maakte na het overlijden van haar eerste vrouw Annelie de overstap om directeuren en managers te begeleiden in impactvol leiderschap, psychologische veiligheid en verbeteren van de cultuur, zodat er meer tijd was voor hun zoon. Na het overlijden van haar tweede vrouw Marga, merkte ze dat het tijd was om iets in beweging te zetten, zelf impact maken. Iets wat liefde zichtbaar maakt. Met There’s More To Love brengt ze die missie tot leven, eerlijk en zonder concessies.

meer informatie 

Kijk voor meer informatie over TMTL op de website, en volg het merk op Instagram.

Powered by Labrador CMS