Christelijke moeders doen dating-commercial in de ban: te gay

Leestijd: < 1 min

In een Australisch spotje voor een datingsite is te zien hoe twee mannen een boterham met pindakaas delen en een arm om elkaar heen slaan. Dat is veel te gewaagd voor de Amerikaanse organisatie One Million Moms. Bekijk hier de schokkende beelden.

In een totaal onschuldig spotje van slechts zestien seconden is te zien hoe twee mannen samen ontbijten. De ene man biedt de ander een boterham aan met pindakaas. Die laatste neemt een hap en slaat liefdevol zijn arm om de ander heen. Het is een commercial van het Australische datingsite Eharmony met de titel ‘Here for Real Love’.

Immoreel

Het is niet de pindakaas in het bijna een jaar oude spotje die One Million Moms nu in het verkeerde keelschat schiet, maar het idee dat een merk zoiets ‘immoreels’ als homoseksualiteit ‘promoot, als normaal beschouwt en zelfs verheerlijkt’.

One Million Moms – dat in werkelijkheid bestaat uit één boze Karen en slechts tienduizenden aanhangers – is een organisatie van oerconservatieve, streng-christelijke Amerikanen die keer op keer van zich laat horen als er iets op tv is te zien waarin andere gezinsvormen worden getoond dan die van een traditioneel man-vrouw-gezin. Ze zijn onderdeel van de anti-lhbtq-organisatie American Family Association.

Kinderen kunnen de commercial zien!

Monica Cole is voorzitter van One Million Moms. Zij schrijft in een e-mail: “Het is de bedoeling van het merk om de lhbtq-levensstijl te normaliseren en te verheerlijken door een homoseksueel stel te laten knuffelen, elkaar te voeden en de mond van de ander af te vegen. Door relaties van hetzelfde geslacht te promoten, wil Eharmony duidelijk maken waar ze staan met betrekking tot dit, controversiële onderwerp in plaats van neutraal te blijven in deze cultuuroorlog.”

Cole gaat nog even verder: “Er is bezorgdheid over de manier waarop deze advertentie de lhbt-agenda naar voren duwt, maar een nog grotere zorg is dat de commercial wordt uitgezonden wanneer kinderen waarschijnlijk televisie kijken.”

“Deze eharmony-advertentie hersenspoelt kinderen en volwassenen door hen ongevoelig te maken en hen ervan te overtuigen dat homoseksualiteit natuurlijk is, terwijl het in werkelijkheid een onnatuurlijke liefde is die door de Schrift wordt verboden, net zoals liefde die is geworteld in overspel verboden is”, vervolgt ze, om te besluiten met deze zin: “Homoseksualiteit is immoreel.”

Voor de helft

Terwijl het enige écht stuitende aan de commercial is dat de boterham slechts voor de helft met pindakaas is besmeerd, aldus LGBTQ Nation. Hier de beelden!

Powered by Labrador CMS